امروز جمعه  ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
۱۴۰۳/۰۳/۱۸- ۱۰:۰۴ - مشاهده: ۲۱۲
تعداد بازدید:212 18 خرداد 1403 - 10:04
خبرنامه دیپلماسی عمومی دبی- 18 خرداد ماه 1403

بازتاب اخبار روزنامه‌ها وسایتهای انگلیسی زبان امارات متحده عربی 11 خرداد تا 18 خرداد 1403

فهرست: اخبار ایران واخبارمنطقه 1-چرا سودان به سمت محور روسیه و آفریقا حرکت می‌کند؟ 2-سناریوی جنگ: رویارویی اسرائیل و حزب الله چگونه خواهد بود؟ هشتاد نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایران در انتظار تصمیم شورای نگهبان هستند. 4-حمله به سفارت آمریکا در بیروت.. برجسته ترین پیامدها چیست؟ 5-سازمان ملل: حدود 55 درصد از ساختمان‌های نوار غزه ویران شد. 6-برای اعمال محدودیت بر دلار... پوتین: آمریکا اشتباه فاحشی مرتکب شد اخبار داخلی 7-امارات حمله به سفارت آمریکا در بیروت را محکوم کرد         8- 100 مقام و کارشناس در خلوتگاه هوش مصنوعی در دبی شرکت کردند. 9-رئیس جمهور امارات و امیر قطر درباره تحولات منطقه گفتگو کردند. 10-عبدالله بن زاید با وزیر امور خارجه فیلیپین دیدار و درباره روابط دوجانبه میان دو کشور گفتگو کرد.      11-دبی هلث پروژه «استانداردهای بهداشتی برای خدمات اهدای عضو و پیوند» را راه اندازی کرد.        12-رئیس جمهور امارات از وزیر کشور افغانستان استقبال کرد

اخبار ایران و اخبارمنطقه

چرا سودان به سمت محور روسیه و آفریقا حرکت می‌کند؟

دو سفر همزمان مالک آگار و شمس الدین الکباشی، معاونان رئیس شورای حاکمیت سودان، عبدالفتاح البرهان، از مسکو و دو متحد آفریقایی آن، نیجر و مالی، جنجال بزرگی را در مورد دولت سودان به راه انداخت. تمایل فزاینده به روسیه که قصد دارد یک پایگاه دریایی در سواحل دریای سرخ در سودان ایجاد کند، چه انگیزه‌هایی برای این روند وجود دارد و چه پیامدهایی دارد؟

این دو دیدار همزمان با ورود جنگ سودان به چهاردهمین ماه خود و فشار و افزایش فشار بین المللی برای توقف جنگ و فروپاشی بزرگی است که اقتصاد سودان در حال تجربه است و در بحبوحه اتهامات وفاداران ارتش مبنی بر اینکه نیروهای پشتیبانی سریع از حمایت انسانی برخوردار هستند. کشورهای غرب آفریقا

این دو دیدار همچنین در پرتو انزوای منطقه ای است که دولت سودان پس از توقف عضویت خود در اتحادیه آفریقا تجربه می‌کند.

علاقه روسیه به سودان در پرتو افزایش علاقه قدرت های منطقه ای و بین المللی به منطقه دریای سرخ است، زیرا این منطقه یک کریدور حیاتی برای عبور نفت و تجارت بین المللی و موقعیت استراتژیک آن از نظر نظامی است. 3 ژوئن 2024-https://www.skynewsarabia.com

 

سناریوی جنگ: رویارویی اسرائیل و حزب الله چگونه خواهد بود؟

موج کنونی تشدید تنش بین اسرائیل و حزب‌الله به ترس گسترده‌ای مبنی بر تشدید اوضاع منجر شده است و تهدیدی برای «خارج شدن از کنترل» در بحبوحه آشفتگی منطقه‌ای به دلیل ادامه جنگ در غزه و تزلزل پیشنهاد آتش‌بس تاکنون است.

هرزی‌هالیوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه گفت که اسرائیل به تصمیم‌گیری در مورد لبنان نزدیک است و پس از تشدید تنش‌ها بین تل‌آویو و حزب‌الله، ارتش اسرائیل آماده این تصمیم است.

هالیوی در جریان ارزیابی وضعیت اردوگاه گیبور در مرز شمالی با ایال کاسپی، کمیسر خدمات امداد و آتش نشانی اسرائیل، افزود: ما پس از آموزش های گسترده آماده هستیم تا حمله ای را در شمال انجام دهیم. ما به نقطه تصمیم نزدیک می‌شویم.»

تحلیلگران و ناظران نظامی در گفتگو با اسکای نیوز عربستان، پیامدهای تبادل حملات بین اسرائیل و حزب الله، تأثیر آن بر درگیری کنونی و احتمال گسترش آن به جنگ بین دو طرف و در نتیجه دور زدن قوانین درگیری را بررسی کردند. از هفتم اکتبر گذشته تاسیس شد.

ناظران بر این باورند که وضعیت در جنوب لبنان با توجه به عدم قطعیت دستیابی به آتش بس در غزه و تنش میدانی و رسانه ای بین رهبران اسرائیل و حزب الله، حکایت از یک جنگ جدید دارد.

بانک اهداف 

هشام جابر کارشناس نظامی در اظهاراتی به اسکای نیوز عربی گفت که در صورت وقوع جنگ، ارتش اسرائیل در برنامه ریزی نظامی خود بر بمباران متمرکز بیروت و حومه جنوبی تکیه خواهد کرد.

جابر خاطرنشان کرد که ارتش اسرائیل یک بانک هدف اساسی دارد که شامل بمباران زیرساخت‌ها در لبنان و محل استقرار اعضای حزب‌الله قبل از شروع حمله زمینی است.

به گفته جابر، اگر اسرائیل حمله زمینی را پیش ببرد، از دو محور خواهد بود: محور اول: محور ساحلی/نقوره و دوم: محور بخش شرقی/حسبیا، جایی که برای رسیدن به اهداف خود تلاش خواهد کرد.

وی تاکید کرد که اگر ارتش اسرائیل از این محورها نفوذ کند، ماندن در مواضع خود در داخل لبنان بسیار دشوار خواهد بود، زیرا مورد هدف حزب الله قرار خواهد گرفت.

ناجی ملائب، کارشناس نظامی و استراتژیک، در گفتگو با اسکای نیوز عربی، معتقد است که در صورت گسترش دامنه جنگ، انتظار می رود ارتش اسرائیل به دنبال انجام عملیات زمینی در داخل لبنان باشد، به ویژه اینکه دو ماه پیش تلاش کرد تا این جنگ را انجام دهد. وارد خاک لبنان شد و آموزش خود را برای آن آغاز کرد.

وی افزود: آمریکا چند روز پیش کمک نظامی سریع به اسرائیل از جمله 700 میلیون دلار گلوله تانک را تایید کرد، بنابراین این کمک ها برای غزه نیست، بلکه برای جنگ در مکان‌های ناهموار است و ممکن است برای آماده سازی این کمک ها باشد. ارتش اسرائیل برای عملیات زمینی در جنوب لبنان.

وی تصریح کرد: ارتش اسرائیل در روزهای آینده با استفاده از اطلاعات ارائه شده توسط لشکر 8002 با استفاده از هوش مصنوعی که به معنای سردرگمی اعضای حزب الله است، تلاش خواهد کرد تا به طور مستقیم مراکز حزب الله را هدف قرار دهد تا از قدرت و شدت عملیات خود بکاهد.

وی خاطرنشان کرد: تخمین‌هایی وجود دارد که هزینه جنگ در صورت وقوع در لبنان به 30 هزار قربانی می‌رسد، علاوه بر آن پیامدهای اقتصادی و امنیتی گسترده‌ای خواهد داشت.3ژوئن2024 https://www.skynewsarabia.com

 

80 نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایران در انتظار تصمیم شورای نگهبان هستند

شورای نگهبان متشکل از 12 عضو، ظرف مدت حداکثر هفت روز برای تایید یا رد صلاحیت نامزدها برای شرکت در انتخابات بر اساس ضوابط مشخص تلاش می‌کند و در تاریخ 20 خرداد فهرست نامزدهای واجد شرایط شرکت در انتخابات را منتشر می‌کند. رقابت.

تبلیغات انتخاباتی برای نامزدهای نهایی از 12 ژوئن آغاز و به مدت 16 روز ادامه خواهد داشت و انتخابات در 28 ژوئن از طریق رای گیری مستقیم برگزار می‌شود.

در فهرست برجسته ترین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ایران، علی لاریجانی، محمود احمدی نژاد، سعید جلیلی و عبدالناصر همتی دیده می‌شود.

ریاست جمهوری ایران در تاریخ 30 اردیبهشت ماه از کشته شدن ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و سایر مقامات در حادثه سقوط بالگرد آنها در حین بازگشت از منطقه "خدا عفرین" در مرز مشترک با آذربایجان به سمت شهر خبر داد. 4 ژوئن2024

https://www.emaratalyoum.com/

حمله به سفارت آمریکا در بیروت.. برجسته ترین پیامدها چیست؟

لبنان روز چهارشنبه با حمله مسلحانه به ساختمان سفارت آمریکا در منطقه «عوکار» در شمال بیروت، پایتخت، بیدار شد.

ارتش لبنان اعلام کرد که یک فرد مسلح به سمت سفارت آمریکا در بیروت تیراندازی کرد و فرد مهاجم در جریان تبادل آتش با ارتش زخمی‌شد.

سفارت ایالات متحده همچنین اعلام کرد که در نزدیکی ورودی آن نزدیک به ساعت 8:34 صبح به وقت محلی "تیراندازی با سلاح های سبک" گزارش شده است و افزود که امکانات و کارکنان آن امن هستند.

برجسته ترین پیامدهای این حمله چیست؟

فارس سعید، نماینده سابق مجلس نمایندگان در تماسی با اسکای نیوز عربی گفت: «زمان‌بندی بسیار مهم است، به‌ویژه زمانی که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا ابتکار خود را برای آتش‌بس در غزه آغاز کرد.» و افزود: «انگار وجود دارد. کسانی هستند که می‌گویند ما این ابتکار را رد می‌کنیم.»

سعید فاش کرد که ژنرال جوزف عون فرمانده ارتش لبنان در آستانه سفر به ایالات متحده آمریکا است.

وی توضیح داد: این حمله چند ساعت قبل از سفر عون و ساعاتی قبل از بحث آتش‌بس در غزه توسط ایالات متحده در شورای امنیت صورت گرفت و پرسید: آیا ارتباطی بین همه این موضوعات وجود دارد؟https://www.skynewsarabia.com

سازمان ملل: حدود 55 درصد از ساختمان‌های نوار غزه ویران شد

سازمان ملل متحد اعلام کرد که حدود 55 درصد از ساختمان‌های نوار غزه که اکثر آنها مسکونی بوده‌اند، در نتیجه جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه که هشتمین ماه است ادامه دارد، به شدت آسیب دیده یا تخریب شده است.

مرکز ماهواره‌ای سازمان ملل متحد، UNOSAT، در پستی در سکوی X گزارش داد که «در مجموع ۱۳۷۲۹۷ ساختمان یا تقریباً ۵۵ درصد از ساختمان‌های غزه آسیب دیده‌اند».

این تخمین بر اساس مقایسه بین تصاویر گرفته شده توسط ماهواره‌ها در 3 مه 2024 و سایر تصاویر جمع آوری شده از می 2023 و 15 اکتبر، یعنی یک هفته پس از شروع جنگ در غزه است.

این مرکز گفت: «بر اساس تجزیه و تحلیل ما، 36591 ساختمان تخریب شده، 16513 ساختمان به شدت آسیب دیده، 47368 ساختمان با آسیب متوسط و 36825 ساختمان که احتمالاً آسیب دیده بودند شناسایی کردیم.

این تحلیل که در 31 می منتشر شد، تأیید کرد که تقریباً تمام این 135142 ساختمان، ساختمان‌های مسکونی هستند.

وی افزود: کسانی هستند که از تکمیل این ابتکار در این لحظه دقیق که تلاشی برای تنظیم مجدد آتش بس در غزه است، راضی نیستند.

برای اعمال محدودیت بر دلار... پوتین: آمریکا اشتباه فاحشی مرتکب شد

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت که آمریکا با اعمال محدودیت بر دلار اشتباه بزرگی مرتکب شد.

اظهارات رئیس جمهور روسیه در دیدار روز گذشته خود با نمایندگان خبرگزاری‌های بین المللی در پترزبورگ در چارچوب فعالیت های مجمع بین المللی اقتصادی پترزبورگ که این روزها در این شهر روسیه برگزار می‌شود، بیان شد.

رسانه‌های روسی به نقل از بونین نوشتند: یکی از اشتباهات بزرگ دولت آمریکا این است که استفاده از دلار را در پرداخت‌های بین‌المللی ممنوع کرده و آن را ابزاری برای نوعی تقابل قرار می‌دهد و با این کار اعتماد به آمریکا را تضعیف می‌کند. دلار.”

بسیاری از کشورهای جهان با توجه به سیاست تحریمی واشنگتن به سمت استفاده از ارزهای ملی در تجارت و کاهش وابستگی خود به ارز آمریکا حرکت می‌کنند، زیرا این کشور از دلار به عنوان ابزاری در محدودیت های خود استفاده می‌کند.

شهر پترزبورگ روسیه از پنجم تا هشتم ژوئن میزبان فعالیت‌های مجمع بین‌المللی اقتصاد پترزبورگ است که بستری مؤثر برای تبادل نظر و تجارب بین سیاست‌گذاران، مسئولان و نمایندگان بخش تجاری از کشورهای مختلف جهان است. این رویداد در مورد مسائل و چالش های اصلی اقتصادی پیش روی روسیه و بازارهای نوظهور و در کل جهان بحث می‌کند.

6 ژوئن 2024

https://www.emaratalyoum.com/

اخبار داخلی

امارات حمله به سفارت آمریکا در بیروت را محکوم کرد

امارات متحده عربی حمله ای را که سفارت ایالات متحده در بیروت را هدف قرار داد، به شدت محکوم کرد و بر اهمیت حفاظت از ساختمان‌های دیپلماتیک مطابق با هنجارها و منشورهایی که کار دیپلماتیک را حاکم و تنظیم می‌کند، تأکید کرد.

وزارت امور خارجه در بیانیه‌ای تأیید کرد که امارات متحده عربی این اقدامات جنایتکارانه را به شدت محکوم می‌کند و تمام اشکال خشونت و تروریسم را که با هدف بی‌ثبات کردن امنیت و ثبات و مغایر با قوانین بین‌المللی است، رد دائمی می‌کند.

https://www.emaratalyoum.com-6 ژوئن 2024

1000 مقام و کارشناس در خلوتگاه هوش مصنوعی در دبی شرکت کردند

مقامات دولتی و کارشناسان شرکت های بزرگ فناوری جهانی بر اهمیت تقویت مشارکت بین دولت و بخش خصوصی برای به کارگیری برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی برای خدمت به آرمان‌های بشریت و طراحی آینده ای بهتر برای همه جوامع تاکید کردند.

"عقب نشینی هوش مصنوعی" که تحت حمایت شیخ حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم، ولیعهد دبی، رئیس شورای اجرایی و رئیس هیئت امنای بنیاد آینده دبی برگزار می‌شود. سه‌شنبه در «موزه آینده»، بزرگترین گردهمایی در نوع خود برای تسریع پذیرش برنامه‌ها و کاربردهای هوش مصنوعی با مشارکت بیش از ۱۰۰۰ تصمیم‌گیرنده، متخصص و مسئول از بخش‌های دولتی و خصوصی است. بررسی مهم‌ترین روندها، راه‌حل‌ها و فرصت‌های آینده در دنیای هوش مصنوعی، کاوش و راه‌اندازی ابتکارات و مشارکت‌های کیفی.

این نشست شامل جلسات کلیدی و بحث های پنل در "موزه آینده"، علاوه بر کارگاه‌ها و رویدادهای مختلف است که توسط شرکت های فناوری خصوصی در منطقه 2071 برج های امارات در دبی برای نمایش آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی سازماندهی شده است.

کمیسر کل زیرساخت، برنامه ریزی شهری و مسیر کیفیت زندگی، مدیر کل و رئیس هیئت مدیره سازمان راه و ترابری، متار الطیر، گفت که عقب نشینی هوش مصنوعی از تلاش های دولت دبی در به کارگیری حمایت می‌کند. هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت زندگی ساکنان، افزایش پایداری و کارایی خدمات و دستیابی به اهداف برنامه اقتصادی دبی (D33).

وی افزود که این عقب نشینی به ارائه ابتکارات، ایده‌ها و ایجاد راه حل ها، محصولات و خدمات دیجیتال جدید کمک می‌کند که باعث شادی مردم و همچنین تقویت زیرساخت دیجیتال و توسعه و بهره برداری محصولات نوآورانه می‌شود.

سعید محمد الطایر، مدیر عامل و مدیر عامل اداره برق و آب دبی، گفت که این عقب نشینی با توصیه‌های مهمی ارائه خواهد شد که فرصت ها را برای استفاده بهینه از ابزارهای پیشرفته فناوری و به کارگیری آنها در توسعه بخش های حیاتی بررسی می‌کند. استفاده از آنها در راه‌های سازنده و مثبت، به نفع بشریت و افزایش کیفیت زندگی است.

وی گفت که این عقب نشینی بستری را برای به اشتراک گذاشتن دیدگاه‌های آینده، ایده‌های خلاقانه و پروژه‌های نوآورانه فراهم می‌کند و به تسریع پذیرش کاربردها و کاربردهای هوش مصنوعی برای تبدیل امارت دبی به آزمایشگاه جهانی برای حاکمیت و قانون گذاری هوش مصنوعی کمک می‌کند. با ارائه تمامی قابلیت ها برای جذب مبتکران، مبتکران و شرکت های فناوری پیشرو در جهان.

7 ژوئن 2024

 https://www.emaratalyoum.com-

رئیس جمهور امارات و امیر قطر درباره تحولات منطقه گفتگو کردند

شیخ محمد بن زاید آل نهیان رئیس جمهور امارات متحده عربی روز یکشنبه با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر در خصوص روابط برادرانه و راه‌های تقویت همکاری‌ها و هماهنگی‌های مشترک در زمینه‌های مختلف به منظور دستیابی به بحث و تبادل نظر گفتگو کرد. منافع متقابل دو کشور و چشم انداز آنها در جهت توسعه و رفاه پایدار.

در این دیدار که در ابوظبی برگزار شد، رئیس‌جمهور امارات و امیر قطر همچنین تعدادی از مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی مورد علاقه مشترک را بررسی کردند که مهم‌ترین آن تحولات وضعیت کنونی منطقه خاورمیانه و پیامدهای آن است. بحران انسانی در نوار غزه، بر اهمیت تشدید تلاش‌ها برای آتش‌بس فوری و دائمی در نوار غزه و تامین حفاظت کامل از غیرنظامیان مطابق با قوانین حقوق بشردوستانه بین‌المللی، علاوه بر تقویت واکنش به شرایط رو به وخامت انسانی در نوار غزه تاکید کرد. غزه

در این زمینه، دو طرف به پیشنهادات جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در خصوص بحران نوار غزه پرداختند.

آنها تاکید کردند که امارات متحده عربی و کشور قطر از تمام ابتکارات و تلاش‌های جدی که در جهت توقف تشدید تنش در منطقه، حفاظت از جان همه غیرنظامیان، پایان دادن به رنج آنها در نوار غزه، و پیشبرد به سمت افق سیاسی روشن برای یک منطقه حمایت می‌کنند، حمایت می‌کنند. صلح عادلانه، همه جانبه و پایدار که مبتنی بر «راه حل دو کشوری» باشد و امنیت و ثبات منطقه را حفظ کند.

3 ژوئن2024 

https://www.skynewsarabia.com/

عبدالله بن زاید با وزیر امور خارجه فیلیپین دیدار و درباره روابط دوجانبه میان دو کشور گفتگو کرد.

شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه امروز در چارچوب سفر کاری به مانیل با انریکه مانالو وزیر امور خارجه جمهوری فیلیپین دیدار کرد.

در این دیدار دو طرف روابط دوجانبه بین امارات و جمهوری فیلیپین و مسیرهای رشد و توسعه آنها را مورد بحث و بررسی قرار دادند، زیرا دو کشور امسال پنجمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک خود را در 19 اوت 1974 جشن می‌گیرند.

آنها همچنین راه‌های تقویت چارچوب های همکاری مشترک در چندین بخش از جمله اقتصادی، سرمایه گذاری، تجارت و توسعه را بررسی کردند.

شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان با ابراز خوشحالی از دیدار از جمهوری دوست فیلیپین، بر تمایل امارات متحده عربی برای همکاری با فیلیپین برای سرمایه گذاری در فرصت های موجود برای تقویت روابط آنها در زمینه‌های مختلف حیاتی که از اهداف توسعه پایدار حمایت می‌کند، تاکید کرد. و به دستیابی به منافع مشترک دو کشور کمک کند.

وی با اشاره به اینکه روابط مستحکم دو کشور مبتنی بر دوستی، همکاری و کار مشترک برای سعادت مردمانشان است، تاکید کرد: جامعه فیلیپینی مقیم این کشور در بخش‌های مختلف کاری سهم بسزایی دارد و بخش مهمی از بافت اجتماعی چندفرهنگی که امارات متحده عربی سرشار از آن است.

در همین راستا، شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان و جناب انریکه مانالو در این دیدار تحولات عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی و اوضاع منطقه خاورمیانه به‌ویژه نوار غزه را بررسی کردند.

در این دیدار جناب محمد عبید سالم القطام الذابی سفیر امارات در فیلیپین و جلالتمآب سعید مبارک الحجری دستیار وزیر امور خارجه در امور اقتصادی و بازرگانی حضور داشتند.

7 ژوئن2024 

https://www.emaratalyoum.com/

دبی هلث پروژه «استانداردهای بهداشتی برای خدمات اهدای عضو و پیوند» را راه اندازی کرد.

سازمان بهداشت دبی پروژه "استانداردهای بهداشتی برای تنظیم خدمات اهدای عضو و پیوند در امارت دبی" را با همکاری شبکه متحد اهدای عضو (UNOS) راه اندازی کرد و شامل بسته ای از استانداردهای بهداشتی نظارتی تنظیم شده توسط این سازمان است. به عنوان بخشی از تلاش های مداوم خود برای توسعه حوزه‌های خدمات بهداشتی و ارائه آنها در یک سیستم بهداشتی یکپارچه مبتنی بر افزایش کیفیت و ایمنی بیمار، تضمین توسعه و رشد بخش سلامت در امارات است.

استانداردهای صادر شده توسط این سازمان با هدف تنظیم خدمات بهداشتی ارائه شده در زمینه‌های پیوند کبد و پانکراس، پیوند قلب و ریه، پیوند ترمیمی اندام و بافت عروقی، و اهدای عضو و بافت انسانی "اهداکننده زنده" است.

در همین راستا، اداره بهداشت دبی با حضور تعدادی از شرکای استراتژیک و حدود 200 نفر از علاقمندان و علاقمندان به حوزه اهدای عضو و پیوند عضو، کارگاه آموزشی آشنایی با استانداردهای جدید بهداشتی برای خدمات اهدایی و پیوند اعضا در امارت برگزار کرد. پیوند

این کارگاه همچنین با حضور تعدادی از نمایندگان مقامات مربوطه بهداشتی در سطح ایالتی از جمله دکتر مروان الملا، مدیر اجرایی بخش مقررات بهداشتی در سازمان بهداشت دبی، دکتر علی العبیدی، رئیس کمیته ملی برگزار شد. برای پیوند اعضا، و دکتر ماریا گومز، مدیر مرکز ملی تنظیم اهدا و پیوند اعضا و بافت های انسانی و تعدادی از کارشناسان متخصص در شبکه متحد اهدای عضو. در این کارگاه تعدادی از موضوعات مرتبط با اهمیت صدور استانداردهای جدید بهداشتی که مطابق با قوانین جاری تنظیم کننده خدمات در کشور است و در چارچوب بهترین شیوه‌ها در این زمینه برای اطمینان از انطباق امکانات و متخصصان بهداشت در ارائه این استانداردها مورد بحث و بررسی قرار گرفت. خدمات مطابق با بالاترین سطح کیفی.

7 ژوئن2024 

https://www.emaratalyoum.com/

رئیس جمهور امارات از وزیر کشور افغانستان استقبال کرد

شیخ محمد بن زاید رئیس جمهور امارات متحده عربی با سراج الدین حقانی وزیر کشور افغانستان در ابوظبی گفتگو کرد.

5 ژوئن2024 

https://www.skynewsarabia.com/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                            سرکنسولگری ج .ا.ایران دبی

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما