امروز جمعه  ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
۱۴۰۲/۱۱/۱۸- ۱۲:۳۳ - مشاهده: ۱۵۱

بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی‌به میزبانی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دبی

بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی‌به میزبانی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دبی

چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور آقای دکتر ثانی بن احمد الزیودی، وزیر تجارت خارجی امارات متحده عربی و آقای خالد الکعبی، رئیس اداره امور کنسولی دفتر وزارت خارجه امارات متحده عربی در دبی و سرکنسولان، دیپلماتهای ارشد خارجی، مدیران نهادهای ایرانی مستقر در دبی بهمراه اصحاب فرهنگ و جمعی از ایرانیان فرهیخته و همچنین جمع کثیری از محققان و پزشکان و کادر درمانی بیمارستان  ایرانی در دبی و معلمان و ایرانیان مقیم در دبی برگزار شد.

مراسم با پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران، پخش کلیپ ایران در سال ۲۰۲۳ برای حاضرین در مراسم، آغاز و سپس سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در دبی و امارتهای شمالی طی سخنانی ،ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی‌گفت: انقلاب اسلامیِ ایران در سال 1357 فصل جدیدی را در تاریخ کشور گشود و دستاوردهای بیشماری را بهمراه داشت. ایران در سایه این دستاوردها توانسته شاخص‌های قابل توجهی را در رشد علمی و اقتصادی و حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی ثبت کند.

وی افزود: سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دبی تلاش می‌کند در جهت توسعه روابط دو کشور و بر اساس نقشه راه ترسیم شده در سیاست خارجی دو کشور، بر مبنای تفاهم و توافق دو جانبه گام بردارد. خدمت رسانی حداکثری به ایرانیان مقیم نیز وظیفه ذاتی نمایندگی می‌باشد.

در ادامه مراسم وزیر تجارت خارجی امارات متحده عربی و سرکنسول کشورمان در امارات متحده عربی کیک مخصوص پیروزی انقلاب اسلامی را برش دادند.

 

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما